28.11.2011

Tej!

Ja mitä minä kuulen, kun sanon iloisesti hei respan pojalle ulos lähtiessäni? Poliisi on käynyt kyselemässä minusta asuntolalla. Jaa, että kuinka?
Poika vakuuttelee, että kaikki on kunnossa. Sanoihan hän poliisille, että minä olen mukava, hymyilevä tyttö. Kulmakarvani nousevat yhä ylemmäksi. Hän sanoo, että minun ei tarvitse murehtia poliisien minun perääni kyselyistä. Kaikki on kunnossa.
Mutta mikä ihmeen kaikki? Mitä ihmettä? Lisää yksityiskohtia, kiitos! Yksityiskohtia ei heru, koska kaikkihan on kunnossa. Jassoo. No ei kai siinä sitten muuta, kun antaa poliisin seurailla...
Ainoa päässä pyörivä selitys on rekisteröityminen, mutta miksi tässä tarvitaan poliisia?

2 kommenttia:

  1. Ei hitto mä en uskalla rekisteröityä, kävin tsekkaamassa itteni Lubliniin sisään ja seki tuntu hankalalta:Dsitku seuraa tätä sun touhuus:D

    VastaaPoista
  2. Olisin minäkin jättänyt tämän väliin, jos olisin tiennyt, mitä tästä seuraa :)

    VastaaPoista