19.1.2012

Miss opiskelija-asuntola

Tänään illalla on mahdollisuus mennä bikineissä ja korkokengissä missikarsintoihin. Kyllä, yliopiston viiden asuntolan kesken järjestetään missikisat. Finaali on myöhemmin keväällä.

Prahasta palattuani ovessani odotti jo harmittavan tutuksi käynyt lappunen, joka ilmoitti, että minun pitää noutaa kirje postista. Tällä kerralla kirje sisälsi melkoisen yllätyksen! Minä olen nyt virallisesti rekisteröitynyt tähän maahan! Juuri sopivasti ennen Suomeen paluuta.


Ja nyt seuraa viisas neuvo: hyvät ihmiset, antakaa rekisteröityessänne täsmälleen tarkalleen sellaiset paperit, joita rekisteröityminen vaatii. Minä lähdin rekisteröitymään asiakirjoilla, joista osa oli vain lähes täsmälleen tarkalleen vaadittavia.

4 kommenttia:

  1. Oijoi oot päässyt prahaankin!Mikä hostelli ja menitkö varsovasta??Mäkin haluun!!!
    Joo ehkä mä jätän rekisteröitymättä:DNiin "helpolta" näytti toi toiminta:D

    Hei apua sähän lähet ihan just:(!!!

    VastaaPoista
  2. Joo sinne ponkaisin! Hostelli oli Sir Toby's ja voin todella suositella! Otin ensin junan Wroclawiin ja sieltä jatkoin bussilla.

    Kohta koittaa lähtö :)

    VastaaPoista
  3. Kuvia ei valitettavasti ole saatavilla, koska en uskaltanut mennä edes yleisöksi!

    VastaaPoista